leilaochlivet

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Leila - 11 april 2015 22:00

Senaste dagarna har mammas lilla hjärta inte riktigt varit sig själv, svårt o veta om det är hennes pågående förkylning som spökar, tänderna eller hennes dumma mage eller om det är allt på en och samma gång? Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att se henne ledsen och orolig, man försöker med allt men ingenting verkar kunna få henne att känna sig piggare. Har blivit väldigt mycket gos den senaste tiden och det tycker vi båda är så mysigt   Igår började jag märka att Endela började ta sig mycket på öronen och det har inte gjort tidigare, när jag sedan tittade henne i öronen såg jag att hon hade mycket vax i båda så jag ringde 1177 och de sa att jag skulle avvakta under morgondagen och se hur hennes symtom utvecklades för om hon fortsatte vara ledsen och "gnällig" samt tog sig på öronen kunde det vara värt att kolla upp en eventuell öroninflammation. Jag hoppas verkligen hon slipper det för jag var själv öronbarn som bebis och mamma har berättat hur jobbigt det var.

 

Nej, nu sover mammas hjärta och jag ska ta ett bad tänkte jag.

 

  God natt mammas skatt   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards