leilaochlivet

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Nattugglan är vaken...

Av Leila - 5 augusti 2014 01:30

Finns ju liksom inte en chans i hela världen att kunna sova! Helt omöjligt att komma till ro och hitta ett läge som är någorlunda bekvämt att ligga på...

Har inte börjat få några känningar ännu mer än att det "ilar" och drar ner åt blygdbenet men det kanske inte ens har med den stundande förlossningen att göra?, obehagligt är det i alla fall.

 

Just nu halvligger jag i soffan i vardagsrummet och funderar på om jag ska se någon serie eller vad jag ska hitta på?

Har redan torkat ur alla kökslådor i köket och diskat allting som ligger där i så det är färdigt (onödigt ja jag vet), men det finns liksom inget projekt att hitta på som inte låter och stör maken eller grannar.

Fick jag så skule jag lätt kunna börja dammsuga och fixa men som sagt halv två på natten tror jag ingen uppskattar det så det får vänta...

 

Imorgon bitti har vi tid på sjukhuset för att göra ännu en kontroll, jag hoppas verkligen att allting ser bra ut och att de inte tänker låta mig gå över tiden ifall bebis inte kommit innan på fredag, nu är jag så pass inställd på att inte gå över tiden och därför måste jag prata med dem om det imorgon.

 

Nej, nu ska jag försöka hitta nåt sevärt att glutta på, känns ju inte som det är så många timmar innan det är dags att gå upp :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila - 23 april 2015 08:38

Endela älskar att vara på öppna förskolan och leka och träffa kompisar. Man ser verkligen hur hon lyser upp och blir alldeles till sig, vi försöker gå så ofta vi kan för att hon ska få in lite rutiner och även lära sig sånger och ramsor. Igår var vi ...

Av Leila - 22 april 2015 09:14


Tänk om man kunde få äta pannkor och sylt till frukost varje dag och ändå ha gott samvete :) Det går om man äter en nyttigare variant av pannkakor och sylt nämligen bananpannkakor och chiasylt. Riktigt riktigt gott och väldigt enkelt att göra! Test...

Av Leila - 21 april 2015 20:36

Planerna för dagen var egentligen att vi skulle ha träffat en kompis till mig som har en liten grabb som är två veckor äldre än Endela men hon vart sjuk så vi fick ställa in. Det blev en promenad till biblioteket där vi satte oss i myspölen och blä...

Av Leila - 21 april 2015 09:47


Eller god förmiddag? Min dag började nämligen redan 05.30 med en superpigg liten tjej trots att hon sovit väldigt oroligt inatt :(  Hon är verkligen inne i en dålig sovperiod nu och jag undrar om det är fler tänder på gång eller bara en lång och tu...

Av Leila - 12 april 2015 20:10

Känns skönt att klockan börjar bli mycket och det snart är dags att lägga sig i sängen, idag har varit en tuff och jobbig dag. Egentligen har det inte hänt något speciellt men Endela har inte alls mått bra och det gör så ont att se henne lida och int...

Ovido - Quiz & Flashcards