leilaochlivet

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Leila - 6 april 2015 17:00

Mammas älskling är nu 8 månader och både kan och vill en massa saker, lite grand om mig just nu.


  Väger 8460 gr och är 69 cm lång.

  Älskar att gunga och att riva/bita i tidningar.

  Är super kittlig under armarna och på magen.

  Har STL 68/74 i kläder (beroende på kedja).

  Två små bissingar har tittat fram i underkäken men jag misstänker att fler är på G.

  Äter frukost,lunch,middag + två mellanmål och två-tre flaskor ersättning om dagen. Favroriträtten är köttfärsås och spagetti (otippat?) och jag älskar frukt i massor. Fisk ratar jag.

  Är oerhört social och ler mot allt och alla.

  Att åka bil är inte längre något jag tycker är kul, skriker och är missnöjd mest hela tiden men om mamma sätter på babblarna eller lugn musik kan jag åka ett litet tag till.

  Sover mellan cirka 19.15-06.30 men vaknar en till två gånger på natten för att få lite mat eller bara krypa ner brevid mamma och känna närhet.

  Favoritleksakerna just nu är hennes giraff Sophie, en skallra och en bok. Men jag gillar även att leka med våra katter och då speciellt dra dem i svansen eller morrhåren men det får jag inte för mamma och pappa.



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards