leilaochlivet

Direktlänk till inlägg 23 april 2015

Mysigt på öppna förskolan

Av Leila - 23 april 2015 08:38

Endela älskar att vara på öppna förskolan och leka och träffa kompisar. Man ser verkligen hur hon lyser upp och blir alldeles till sig, vi försöker gå så ofta vi kan för att hon ska få in lite rutiner och även lära sig sånger och ramsor. Igår var vi faktiskt till Pelle svanslös öppna förskola tillsammans med Endelas mormor, det var riktigt mysigt att se dem tillsammans och även kul för min mamma att få följa med och se Endela integera. Det var tema eftermiddag på öppna förskolan och man fick gjuta en fot i gips, det vart jättefint och foten kommer ramas in och få en jättefin bakgrund.

Kul o komma iväg och göra lite roliga saker och samtidigt få lite minnen att spara och visa för lilltjejen sen. 

Tråkigt bara att batteriet till kameran dog så jag kunde inte knäppa några bilder, kameran på min telefon har för länge sedan lagt av och jag har inte kommit mig för att lämna in den på lagning men det måste jag se till att göra snart.

 

Idag väntar tvättstuga (jippie) och sedan en promenad och lite bus i det härliga vädret. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leila - 22 april 2015 09:14


Tänk om man kunde få äta pannkor och sylt till frukost varje dag och ändå ha gott samvete :) Det går om man äter en nyttigare variant av pannkakor och sylt nämligen bananpannkakor och chiasylt. Riktigt riktigt gott och väldigt enkelt att göra! Test...

Av Leila - 21 april 2015 20:36

Planerna för dagen var egentligen att vi skulle ha träffat en kompis till mig som har en liten grabb som är två veckor äldre än Endela men hon vart sjuk så vi fick ställa in. Det blev en promenad till biblioteket där vi satte oss i myspölen och blä...

Av Leila - 21 april 2015 09:47


Eller god förmiddag? Min dag började nämligen redan 05.30 med en superpigg liten tjej trots att hon sovit väldigt oroligt inatt :(  Hon är verkligen inne i en dålig sovperiod nu och jag undrar om det är fler tänder på gång eller bara en lång och tu...

Av Leila - 12 april 2015 20:10

Känns skönt att klockan börjar bli mycket och det snart är dags att lägga sig i sängen, idag har varit en tuff och jobbig dag. Egentligen har det inte hänt något speciellt men Endela har inte alls mått bra och det gör så ont att se henne lida och int...

Av Leila - 11 april 2015 22:00


Senaste dagarna har mammas lilla hjärta inte riktigt varit sig själv, svårt o veta om det är hennes pågående förkylning som spökar, tänderna eller hennes dumma mage eller om det är allt på en och samma gång? Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att...

Ovido - Quiz & Flashcards